Behövde verkligen gårdagen.

Nu är humöret på topp och jag mår sådär äckligt bra som bara jag kan göra.
Sitter med ett stort leende på läpparna och njuter verkligen av att vara vaken och på jobbet.
Kanske hade föredragit att ligga kvar i sängen i morse men nu fanns inte det alternativet.
Hade en helt underbar kväll igår även om det inte hände så mycket egentligen.
Var så trött och seg att det bara blev slappande i soffan. Men jag fick träffa C, och det är en tjej jag verkligen gillar.
Hon är så lättsam och öppen, en tjej helt i min smak. Jag hoppas vi kan ta en fika eller nått nästa gång hon kommer till stan. Eller fika och fika... KAFFE heter de.
Hamnade senare i badkaret för att mysa lite i det varma vattnet. Åh, det va helt underbart!
Jag har inte badat på över en vecka..
Blev lite TV-tittande innan vi ramlade i säng.
Tänk att så lite kan ge så mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0