Besök via balkongen..

Knackade någonstans och Ymot började skälla. Kunde inte riktigt höra var det var men gick in i vardagsrummet när jag insett att det inte var på ytterdörren det knackade.
Där ute stod en kille i min ålder med skägg och Iron Maiden-tröja, en otroligt trevlig kille med skägg och iron maiden-tröja.
Han fick syn på Ymot och blev imponerad över hans storlek. Han blev kvar på min balkong och halva grannskapet kom ut och prade. Kanske börjar jag finna lite vänner i området där jag bor.
Dom skrattade åt min traktortröja och det visade sig att hälften av gänget på festen hos grannen kände ägaren till min tröja. Förlåt S att du inte fått tillbaka den!
Nu har han iallafall gått ut genom ytterdörren och tillbaka till sin flickvän och resten av det glada gänget.
Alltid trevligt med nya människor.

Har tyvärr inte min kamera hemma så det har blivit dåligt med bilder på sistone, kameran finns dock hos Alex så jag hoppas kunna tömma den på massa roliga bilder när den kommer tillbaka.

I övrigt är jag besviken på människor i min omgivning men vad är det jag brukar få höra.

Man blir bara besviken på sina egna förväntningar.



Kommentarer
Postat av: alex

DU ska få kamran, menmen ska bara lägga in dom bilderna ifrån faderns kamra..

2008-05-10 @ 20:42:09
URL: http://LarssonAlex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0