En kväll fylld med rengöringsmedel.

Nu är min bil skinande ren både på utsidan och insidan. Har städat bil i över 2 timmar.
Dammsugit golv, säten, dörrsidor och tak. Torkat ut varenda skrymsle och plockat ut allt privat ur bilen så nu skall den förhoppningsvis säljas snart.
Dagen i övrigt har bestått av en massa jobb så nu blir det sängen för mig och Mojjan.
Lilla Mojjan mår fortfarande inte helt OK men det är mycket bättre än i morse. Jag lider dock av träningsvärk idag.
AJ AJ AJ!
Nu skall jag byta i kattlådan, duscha och äta nått innan det blir filmtajm,

Kommentarer
Postat av: H

Men den vart fin oxå.
Det tidigare inlägget berör mig djupt
lider med alla som råkar ut för sånna... Resten är inte värt att nämna här.

2008-05-22 @ 20:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0