En kväll med Annelie..

Sitter hemma hos Annelie i STHLM och väntar på att hon skall skjutsa mig till Arlanda.
Så underbart att träffa henne igen. Vi har käkat på stan tillsammans med trevlige R och sedan har vi bara snurrat runt i bilen och pratat.
Låg precis på hennes säng när hon bytte om och kände hur mycket jag saknade henne. Vill verkligen inte bo så långt ifrån min bästa vän.
Bara det där att kunna ligga och prata långt in på nätterna, sitta på altanen/baksidan med en stor kopp kaffe och prata strunt, dela på en flaska vin och prata pojkar.
En helt underbar födelsedag trots allt!

Tack alla ni som grattat mig.
J och MS på jobbet, Sara Satmara, T3, Hans från GBG, Moas pappa, Min underbara mor, PP, Alex, Plingela och Grimm, Fredde och så lilla Annelie såklart.
Hon bjöd mig på middagen och lånade ut LITE "kläder" åt mig.
Dock så har jag inte fått någon tårta idag, gänget från jobbet hade dock tänkt överraska mig ikväll om jag stannat i stan. Men jag vill ha tårta! TÅRTA! GOD TÅRTA!!



Tack än en gång Annelie för att du är min bästa vän och att jag kan prata med dig om allt.
Kolla in damens skinnställ, vem skulle inte falla för den hojbruden!


image443

Kommentarer
Postat av: Lotta

Grattis på födelsedagen Lina! Det är konstigt men vissa födelsedagar glömmar man aldrig. Hoppas du haft en fin dag! Kramar från lotta

2008-05-06 @ 21:43:51
URL: http://atollenrock.blogg.se
Postat av: H

Klart två heta hojbrudar en trafik fara.
*ler*

2008-05-07 @ 11:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0