FRÅGOR

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa? 3, en bilnyckel, hemnyckel och nyckel till mitt kontor.
Vilken svordom använder du mest? Attans.
Äger du en iPod? Nä, när skall jag ha tid att använda den?
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 06:45 när jag är hemma.
Använder du flip-flop's även när det är kallt ute? NÄ! Bara när det är sommar och varmt.
Var köper du dina matvaror ifrån? Kvantum, Lidl, Willys. Jag är en sån där ekonomisk handlare som handlar på olika butiker beroende på vad jag skall handla.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Hade du frågat mig för 2 månader sedan så ja, men jag blir mer och mer road av att vara framför den.
Vilken var den senaste filmen du såg? Zorro på TV igår.
Har några av dina vänner barn? JA! Nästan alla.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Saker till Mojjo och om pengarna räcker ett riktigt hem.
Har någon någonsin kallat dig lat? Troligtvis mamma när jag var liten, nu för tiden får jag alltid höra att jag aldrig sitter still.
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Tror jag testade en sömntablett när jag bodde i GBG för 6 år sedan. Dåvarande pojkvännen åt sånna så jag har ett minne av att jag testat.
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? Chris Daughtry eller Hinder tror jag.
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk? Vanlig men gärna med oboy.. haha.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Möjligen Alex, men om det va en sån stor hemlighet vet jag inte.
När var senast någon stötte på dig? PÅ MIG? Stötte till mig gjorde en kollega för bara 5 minuter.
Vad åt du till middag?
Igår åt jag grillat.
Använder du huvtröjor? Jag äger 2 st så svaret blir JA. En stor Umbro som jag fick när jag var gravid och en söt brun och rosa från HM som jag köpte i höstas. Mojjan har en likadan. Tacka vet jag barnavdelningen.
Kan du vissla? JA! Men som min far alltid sa, mer gärna än bra.
Har du någonsin deltagit i en demonstration? Ja, men mamma när jag va liten. Mamma va Socialdemokrat på den tiden.
Vem var den sista som ringde dig? Min chef från Stockholm.
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? Allt man blir blöt i.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Klart de gör, om inte privat så i jobbet.
Tittade du på tecknat när du var liten? Självklart, the chipmunks old style.
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Birsta City eller IN, vet inte vilket som är närmast. Både är STORA! 
Hur många syskon har du? 1 helbror, 4 bonussyskon.
Är du blyg inför det motsatta könet? Hur skulle de se ut? Beror iofs på vem de är och vad jag tycker om den människan.
Vilken film kan du alla replikerna till? The Abbys, jag vet... NÖRD!
Äger du några band t-shirts? Tror jag har en Guns-tröja någonstans.
När flög du senast? För ett par veckor sedan till stockholm, och imorrn bär det av igen.
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4, ganska normalt tror jag.
Läser du för skojs skull? Ja, varför skulle jag annars göra det? Älskar böcker.
Pratar du några andra språk? Engelska, lite finska, norska, en del franska och tyska och några strofer maltesiska.
Diskar du din egen disk? JA! SUCK!
Har du gråtit offentligt?  Ja, många gånger. Begravningar, på sjukhuset..
Vilka gör du, önskningar eller planer? Planer, har många järn i elden.
Försöker du alltid lära dig nya saker? Jag är beroende av att lära mig nya saker annars mår jag inte bra.
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar? JA, Moas namn med liljekonvaljer runt.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Absolut inte, men det är ju alltid trevligt att bli bjuden.
Har du någonsin varit på Jamaica? Tyvärr inte.
Vad har du med dig in på bion? Sällskap och pengar.
Vem var din favoritlärare? Genom tiderna... tror hon henne Kerstin Hjärpe och var min lärare i 2:an eller 3:an.
Har du någonsin dejtat någon av en annan ras? HAHA! En golden? Om det är någon med annan hudfärg eller annat ursprung än jag så Nä, faktiskt inte.
Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?  Ja varför inte? Har nog gjort det redan.
Har du en blogg? NÄ!
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Matte och bild. Tyckte även om våra tekniktimmar.
Vilket peronlighetsdrag är ett måste hos en partner? Trygg.
Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv? Utseendemässigt ja, men personligheten gör även utsidan attraktiv.
När sov du senast på golvet? För några månad sedan hos familjen PUCKO, Somnade med Mojjan på golvet framför TV:n.
Vilken är din favoritdrink? Orgasm.
Gillar du din boende situation? Ja, jag trivs men vill ha något mer permanent.
Vilken är din mammas hemstad? Hemstad, ingen, hon har en hemby.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 4-6
Äter du frukost dagligen? Aldrig när jag sover hemma.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Inte stressade men fullbokade med diverse saker.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Det hände nog en del under gymnasiet.
Vilken är din favorit frukt? Melon och gröna äpplen.
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Inte det minsta, jag behöver lite extra kalorier.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? Imorrn blir jag 28.
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? JA! Men inte på bloggar och annat kraffs.
Tror du på liv på andra planeter? Vore knepigt om vi var helt själva. Men inga gröna marsmänniskor.
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? T3. Förlåt Gubben! Men vi löste det. PUSS!
Tror du att Gud är man eller kvinna? Hund.
Vad var det senaste du åt? Ugnsgratinerad korv, potatis, köttgryta och ris. (Affärslunch)
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Motsatt kön.
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Har jag aldrig tänkt på. Mamma jobbar på dagis så efter nån barnfilm tror ja.
Gillar du senap? JA STARK!
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Hä löse sä!
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Det har jag gjort redan. ÄLSKAR DET!
Sover du på sida, mage eller rygg? Helst på mage med ena benet uppdraget och armarna under kudden.
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Kate Hudson i alla hennes filmer.
Har du någonsin köpt något från eBay? Nä, dock från tradera. Min favoritjacka.
Tycker du om att krama folk? Ja, men inte vem som helst. 
Skulle du säga att du är trendig? HAHA! Andra säger de, jag säger NEJ NEJ NEJ!
Äger du en digitalkamera? Flera stycken.
Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt hur skulle du reagera? Bli smickrad men tacka nej.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Lisa Loeb, Sandra Bullock, Katie Holmes mfl.
Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars? Luke såklart.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ibland, men oftast inte.
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? En av Liza Marklunds böcker, den när hon slår ihjäl sin man.
Tycker du att du är attraktiv? Det händer, jag tänker inte slriva att jag är ful för det tycker jag oftast inte att jag är.
Vad är du allergisk mot? Ja.. men jag orkar inte bry mig om det.
Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser? Kan nog vara trevligt de med men jag föredrar sex med känslor och inom förhållanden.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Mördade djurbebisar är gott.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Troligtvis Markus eftersom min bror heter det.


Kommentarer
Postat av: H

Att du bra orkar!!
Gav upp när jag läst hälften

2008-05-05 @ 16:53:07
Postat av: Anonym

Lina kommer från Lina i Emil i Lönneberga

2008-05-05 @ 21:07:27
Postat av: Jenny

HAHAHAHAHAHA du är ju bra rolig du!!! Sista frågan om vad du skulle heta om du hade blivit en pojke...MARKUS?!?!?! Han är väll dock ÄLDRE än du?!? Skulle ni ha hetat Markus den 1:a och Markus den 2:a ??? eller Markus SR och Markus JR?? Kram på dej födelsedagsbarnet och grattis i förskott (för om 35 min fyller du ju år)

2008-05-05 @ 23:25:01
URL: http://frubempas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0