Fullbokad dag..

Var på jobbet 07:30 i morse och började jobba. Hade en massa jag skulle göra klart innan lunch.
Han med nöd och näppe klart.
Hamnade i möten med både den ena och den andra: Regionchefen, Avdelningschefen, Pappa PUCKO och min kollega.
Lunchen avnjöts tillsammans med Alex på charm. Det är alltid lika mysigt att luncha med henne. Vi gick även en snabbis på stan, för en gångs skull blev det inte Birsta,
Denna snabbis blev en shoppingrunda, jag har länge letat skor så idag köpte jag 2 par.
Otroligt nöjd!

Så nu springer Mojjan runt här hemma och går in dem åt mig.. eller springer in dem.
Ska hon bli lika skotokig som sin mor?


Efter lunch var det dags för kundmöten. Pust, stress och stånk.

Tillbaka till jobbet och planera inför fredagen,

Morgondagen skall spenderas med kollega i Övik, de ska bli så himla skoj. Jag gillar verkligen denna kollega.
Jag har mycket att lära av honom så i morgon tänker jag tillbringa dagen som svamp för att suga åt mig så mycket information jag bara kan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0