HEMMA

Ville bara påpeka att jag äntligen är hemma i min säng.
Hämtar Ymisen och bilen i morgon, jag skall åka kollektivt..
efter de skall jag brumma till mammsen och hämta Mojjan. Gud va jag längtar efter henne!

Tog upp telefonen nyss och tänkte skicka ett sms till någon som brukar vilja veta att jag är hemma helskinnad men det slog mig precis att denna människa troligtvis inte bryr sig om de just nu så jag skickade ett sms till pappa PUCKO istället.. har han lekt med en snok idag? Fick en bild på något som liknade en orm i ett badkar tidigare..
Hoppas han haft en lika trevlig utbildningsvecka som jag haft, han har ju ändå bott på bättre ställe än jag..

Nä nu skall jag sova lite och mysa ensam i min stora säng, med lite tur kanske jag kan få sällskap av Killerkatten.

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

godnatt

2008-05-30 @ 01:10:04
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0