Hittat en ny version..




Små små saker kan göra mig så otroligt lycklig.
Just nu sjunger jag med i låten och njuter av livet till max.

Den här dagen har bestått av en massa inköp samt besök hos min bror.
Har inhandlat en massa arbetskläder. 2 kjolar, en svart tajt SNYGGkjol och en grå lite mer vardaglig linnekjol.
Även ett par svarta 3/4-byxor att ha på jobbet och en snygg vit och svartrandig blus. Nya solbrillor, ett nytt minneskort, ett usb.minne och ett par strumpbyxor.
Nu kommer jag va snyggast på jobbet iallafall, som om ja inte va de ändå.. *ler*
Eller hur J?! Visst är jag snyggast på jobbet, trots att du är i Thailand nu.. GRRR!
KÖP TIFFY!

Kommentarer
Postat av: alex

Du har mina solbrillar med i dina påsar;D

2008-05-31 @ 18:09:30
URL: http://Larssonalex.blogg.se
Postat av: J

Just nu är du snyggast ;)

2008-06-01 @ 10:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0