Lite Stockholm

Nu har jag lyckats rädda bilderna på mitt gamla minneskort.
Vi har verkligen haft en underbar vecka, lärt oss mycket, fått ett otroligt utbyte av kunskap och en otrolig gemenskap. Allt detta blandat med en massa öl, vin och champagne.
Bilderna här under visar hur otroligt rädd jag är för svanen som ligger ca 2-3 meter ifrån mig, lägg märke till hur jag gömmer mig lite bakom MK. Lägg även märke till den otroligt söta lilla ungen som ligger hos sin mamma. Fanns 4-5 stycken till sånna där "ullbollar" under hennes vingar.
Den sista bilden visar hur mycket jag tycker om min kollega R. En vecka med honom har gett mig mer än 6 månaders arbete här i norr. En helt otrolig arbetsmänniska!

Något jag reagerade på nu när jag kom hem var att jag inte hade en enda naturbild från staden. Får skylla på att kamerabatteriet tog slut de kvällen dessa kort togs.

image509

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0