Mail från min brors Linda.

1. När gick du upp idag? 
07:13 tittade jag på klockan efter att Moa väckt mig genom att stryka mig över håret och säga
-Morron Mamma! 


2. Diamanter eller pärlor? 

Jag har aldrig varit ett fan av pärlor men Diamanter glimmar fint.


3. Senaste filmen du såg på bio

Det var Natural Treasure II tillsammans med pappa PUCKO i januari eller nått.


4. Bästa TV program just nu:  

Efterlyst ser jag slaviskt.


5 . Vad åt du till frukost? 

Delade en jättestor hårdbrödmacka med Mojjan som hon hämtat och smörat själv.


6. Vad är ditt andra namn?

Mathilda järndotter.. *ler*


7. Din favoritmat:  

Jag älskar pappa PUCKOs larssonlåda, men i övigt så skall det vara pasta. 

      
8. Den maträtt du inte gillar? 

Nästan all fisk och annat som bor i vatten.


10. Vilken är din favorit-CD för tillfället? 

 Absolute rockbalads tror jag, på den finns det mycket bra. Eller Jadin Lavik.

     
11.Vilken bil kör du?  

Passat så klart, får en ny nästa vecka. Så om någon vill köpa min så är det bara att hojta till.



12.Vilken är din Favoritmacka?

Dagobertmackor, då får jag ha massor av pålägg. Älskar kalkonkött, bacon och ost tillsammans.


13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?  

Falska och lägnaktiga människor.


14. Vilka är dina favoritkläder

Mina Dcatebyxor och en svart tröja med tryck från Esperit.
 
15. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då? 

Vill se Island och Seyschellerna.



16. Favoritklädmärke?

Blend och Dcate.


17. Var vill du dra dig tillbaka?

 I min säng eller i fötöljen i hörnet i vardagsrummet. Gärna med en bra bok eller datorn.
Trivs även ute i naturen med kameran i handen.


18.Favorittid på dagen? 

Runt 17 för då har jag och Mojjan kommit hem från dagis på vardagarna och då är det mystid.


19. Var är du född?   

BB  Sundsvall, bodde på Tallnäs på den tiden.


20. Vilken är din favoritsport att se på?

Hockey tätt följt av fotboll.

    

21. Vem tror du inte sänder detta tillbaks?

Skickade inte det som mail.


22. Vem tror du skickar tillbaks först? 
Ingen som svarar men jag tror Alex kommer kopiera den och svara på den i hennes blogg.


23. Coca Cola eller Pepsi?

Cola såklart, dricker för mycket kaffe och cola. Inte konstigt att man får magsår.


24. Fotboll eller ishockey??
Hockey såklar. Timrå IK.


25. Är du en morgonmänniska eller nattuggla? 

Både och tydligen, somnar runt 2, vaknar runt 6-7.

26.Pedikyr eller manikyr?

Manikyr, men jag gillar inget av dem egentligen.


27. Några spännande nyheter att berätta för oss?  
Jag är otroligt nöjd med min lön denna månad.


28. Vad ville du bli när du var liten?

Läkare när jag var riktigt liten.


30. Varit i Afrika?

Nä, men jag skulle gärna vilja resa lite mer.


31. Nånsin rullat in någon i toapapper?

Ja senast på Moas pappas andra dotters 6- eller 5-års kalas. Flera år sedan nu.

       
32. Varit med om en bilolycka? 

Ja, men det gick bra med mig, dock inte med bilen.


33. Favoritdag i veckan?   

Jag gillar ärligt måndagar eftersom jag tycker om så mycket om mina arbetskamrater men lördag och söndag tillsammans med Moa är det underbaraste dagarna i veckan.

     

34. Favoritrestaurant?

Picasso i Göteborg och Södra Bergets restaurang i Sundsvall.


35.Favoritblommor? 

Liljekonvaljer och andra liljeväxter.


37.Favoritsnabbmatsrestaurant?

Max, precis som min tänkte son skulle ha hetat.


38. Äger du en cykel?

Ja 2 trehjulingar som framförs av Mojjan.

     
39. Vem fick du senaste mailet från? 

Linda konstigt nog. Brukar annars vara från Facebook.


40. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? 

IKEA


41 . Läggdags??  
Lägger mig ofta med Mojjan runt 20 men sover inte förrän vid 2-snåret.


42. Vems svar är du mest nyfiken på av dom du skickar brevet till?

Alex svar är alltid skoj att läsa.


43. Senaste personen du delade en middag med?   
 Jag och Mojjan åt potatisbullar framför Tv:n.


44. Vad lyssnar du till just nu? 

Joshua Radin.


45. Favoritfärger?  

Grönt, rosa, svart och grått.

      
46. Hur många tatueringar har du? 
Snart en..


47. Hur många sänder du det här mailet till? 

Sänder inget mail så ni som läser och har en blogg, svara i eran blogg och kommentera så jag kan tjuvkika.



   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0