Min tatuering..

Läste Kenzas blogg nyss, hon skall ju tatuera sig idag. Eller hon skulle göra det kl 14:00.
Jag brukar vanligtvis inte läsa hennes blogg men droppar in där lite då och då för att titta på hennes vackra fotomodellbilder. Blir lite avundsjuk att vissa människor kan bli så fina på bild. Själv blir jag alltid en pajas på kort.

Jag kom iallafall att tänka på att jag beställt en bild av min tänkta tatuering av GBG-Jörgen, kanske dags att ringa honom och höra hur det går.
Jag vet inte om jag kommer göra det, men jag har en tanke på att pryda en liten del av min kropp till minne av min far och för att hedra min dotter.
Skall kolla med honom om han skissat något så kanske det kommer upp en bild snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0