Mina skor?!

Blev bjuden på middag hos familjen PUCKO ikväll, har inte varit där på evigheter så det kändes skoj.
Denna familj är så otroligt underbara. Moa älskar verkligen dem.
Men ett par av mina nya skor fick en fodervärd.
När Alex tidigare frågade på msn om jag ville komma dit och äta sa jag att hon fick fråga pappa PUCKO  först om de va OK. Enligt henne hade hon gjort de och de va OK.
När jag sedan frågade pappa PUCKO blev svaret:
-Hon sa att ni SKULLE äta här för annars fick hon inte hit "sina" skor.
Vet inte hur mycket det låg i de men roligt lät de.
Så nu är mina skor hos Alex, det positiva med det är att hon har bloggat ut dem så jag kunde stjäla bilderna.

Så här kommer ett par av MINA nya skor!

image485

Kommentarer
Postat av: alex

Äsch, ber du riktigt snällt kan du få tillbaka dom ;)

2008-05-21 @ 20:45:43
URL: http://Larssonalex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0