MITT KONTOR.

Fick en fråga idag om hur mitt kontor såg ut...

Jag håller på att drunkna i gula post-it-lappar.
RING XX I SLUTET AV VECKA 19.
TORS 8/5 H-SAND
6/5 07:15 TAXI 06:00
7/5 17:25
BOKAT AV XX

En massa olika adresser och konstiga förkortningar som jag i efterhand knappt förstår.
Telefonnr.

Alla gula post-it-lappar är de jag skall komma ihåg. Alla röda/rosa är sådant jag fått från en kollega som jag skall tänka på. Jag har fina små högar med papper på mitt skrivbord med saker som jag skall gå igenom under dagen. En kaffekopp, 2 telefoner, en stor chokladkaka, ett kort brev från en kollega där han ger mig order, en macka, visitkort, häftapparat, hålslag, tuggummi, pennhållare, nagellack, datorn, pennor mm.
Ovanför min skärm hänger min anslagstavla där jag också hänger upp kom-ihåg-lappar, information om morgondagen, en bild på Moa och 3 st bra tavlor med tänkvärda ord.

Customer Care - If we really cared for the customer we´d send them somewere better.
Idiocy - Never underestimate the power of stupid people in large groups.
Losing - If at first you don´t succed, failure may be your style.


Det hänger några stackars tavlor på väggarna, ett par skåp med en massa papper i. Har även en stol att sitta på och 2 kundstolar.
Ja, jag hoppas min kära vän fått en bild om hur det ser ut där jag arbetar.
Har för övrigt världens fulaste gardiner också.


Kommentarer
Postat av: H

Så du har tagit död på det du hade i fönstret.

2008-05-05 @ 16:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0