SÄNGMYS

Mojjan har somnat om i sängen och de är så mysigt att ligga och snusa på henne.
Hon är piggare idag, mycket piggare men hon gnäller lite över att hon har ont i munnen.
Jädra tänder.

Vi skall nog ta och hitta på nått under dagen, kanske hälsa på morbror M, tant L och kusin Jill.
Hade velat gå på bio ikväll men de verkar som om jag får gå själv i såfall. T3 är nog inte så inne på att hänga med eftersom de är barnbytardag för honom. En sån där dag man bara vill krypa ner under täcket och vakna upp när barnen kommer tillbaka nästa gång. Jag har ju inte riktigt det problemet längre men jag minns hur det kändes.

Så... biosugen? Alex? Någon?

Kommentarer
Postat av: Alex

Have no money, and you will not pay... Leker doktor Alex idag, så vi får så fall ta det en annan dag och när jag har pengar... Hoppas Mojjan blir bättre, hälsa det lilla djuret ifrån mig...

2008-05-18 @ 11:59:34
Postat av: Alex

Det beror på vad du kallar den leken, jag vände på madrassen innan alla kom igår så inga sånna tankar nu weirdo...

2008-05-18 @ 12:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0