Tråkigt i STHLM.

Annelie jobbar hela veckan och jag känner ju ingen annan i sthlm.
Jag hade kunnat sitta på jobbet hela kvällen bara för att slippa sitta ensam på hotellet.
Men nu är jag iallafall här, skall duscha sedan blir det väl en film.

Morgondagen är dock räddad, jobb och sedan besök på nått slott utanför stan. MYSIGT!
Onsdagen får jag se om jag spenderar med kollegorna och torsdag är det iofs middag med hela gänget.
Har träffat en hel del av stockholmssäljarna idag, verkar rätt trevliga allihopa.

BLÄ!
Roa mig! Vad gör man ensam i stockholm?

Kommentarer
Postat av: mela

du får höra av dig..
Jag e ledig juh.. Å finns juh i El Stockholmo

070-441 05 00
du behöver inte godkänna denna kommentaren så hela sverige ser mitt nr.. *skratar *

2008-05-27 @ 16:30:29
URL: http://skadeskjutenskata.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0