Tråkigt väder..

Sitter på mitt kontor och trivs rätt bra. Ringer så örat blöder och rösten tryter.
Tittar ut genom fönstret och längtar inte ens ut.
Det är mulet idag men jag måste snart ut och rasta hunden.
Idag blir det lunch på Biteline med Fredde, Men Biteline är ju mitt och T3´s ställe.
Han får ursäkta mig men idag vill jag äta pizzabuffé. Tycker om dig ändå min underbara T3.

Skall ta en sväng med Ymot uppe på Norra Berget snart, han måste få gå en långsväng idag, blev inte mycket bus igår eftersom jag hade en massa jobb. Men eftersom han vägrar vara hemma och älskar att ligga i bilen så går det rätt bra ändå. Han får ju alltid vara med.
Kan rekomendera en sån där böjd stålpinne som går att köpa på djuraffären för ca 80 kr som man sätter i låset på bagageluckan. Denna håller luckan öppen ca 15 cm och det älskar Ymot. Då kan han ligga och snusa ut genom glipan samtidigt som det blir lite korsdrag när fönsterna också är öppna.
Lite orolig för när värmen kommer bara. Det är inge problem att ha honom ensam hemma men han älskar verkligen att vara med mig på jobbet. Sedan har det flyttat in en rottis ovanför oss och han skäller hela dagarna när han är ensam, rädd att Ymot lär sig av honom. Då blir det ett jädra liv.


image457

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0