Underbara Pappa PUCKO!

Fick ett sms av pappa PUCKO för nån timma sedan.
Jag skrev att jag var sjuk tillbaka och direkt får jag frågan om han skall komma förbi med TIFFY.
(TIFFY är en thailänsk form av typ alvedon men bättre)
Han har precis varit hit med den på vägen in till jobbet. Vet ni vad den underbara människan skall göra på vägen hem? Köpa mat och red bull, eller som Mojjan sa - Pissa och badboll.
Jag minns inte när jag var så här sjuk sist.
Känner mig otroligt sexig där jag ligger bland snorpapper och äppelbitar som Mojjan skurit upp till mig.
Är somrig iallafall, ligger här i min underbart sköna sommarklänning och "myser" under täcket.
Längtar efter mat nu!!

Ska fösöka sova en stund så kanske jag orkar ringa T3 sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0