Va trött jag blir!

Ring, ring, ring, ring...
Försöker få tag på min kollega för jag behöver hjälp NU! Pronto!
Inge svar... SUCK!

Nu börjar irritationen komma över mig. Hur skall jag bli klar med det jag håller på med när folk jag behöver hjälp av hela tiden låter annat komma mellan. Jag har en, enligt mig, rätt viktig offert som skall ut men för att kunna skriva denna måste jag få HJÄLP!

"Help, I need somebody, Help, not just anybody, Help, you know I need someone, help"

Lutar mig tillbaka i min sköna kontorsstol, blickar upp på bilen på Mojjo som hänger på min anslagstavla och genast känns det lite bättre.
KAFFEPAUS!

********************************************

Slut kaffepaus!

Fick gnälla av mig lite ute i skolen till pappa PUCKO, ibland funderar jag på om jag inte skall stjäla hans cigarettpaket, stoppa alla... 25? cigaretter i munnen och tutta eld på dem.
Suga röken långt ner i halsen och hoppas på en rökförgiftning, canser och andsningssvårigheter med dödlig utgång.
Det skulle vara lindrigare än att plågas ihjäl av den människa jag försöker göra en affär tillsammans med.
Nu skall jag skriva ut 3 offerter innan jag packar ihop för dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0