Vaken eller levande död? Det är frågan..

Har faktiskt tagit mig in till kontoret nu.
Mojjan mådde så pass bra att hon fick testa att gå på dagis idag. Pratade med dagispersonalen och de får ringa minsta lilla hon visar feber eller blir gnällig.
Sedan jag kom på kontoret har jag hunnit förstört min mobilladdare, spillt kaffe över mina papper, snubblat i trappan och stukat handen och varit trevlig med arbetskamraterna.

Har även hunnit gjort narr av pappa PUCKO och hans hängslen idag.
Så otroligt fult på yngre "män" att ha hängslen, det passar på folk över 50, gärna smått korpulenta. (mamma har sagt att jag inte får säga tjock)
Fick iallafall medhåll av resten av teknikerkillarna.
Kan se det framför mig.
Pappa PUCKO kliver upp från sitt skrivbord, sträcker på sig och sätter tummarna i hängslerna.
- Nä, nu ni pojkar har jag ett viktigt möte..
Han går ut från sitt kontor, 2 dörrar bort och kliver in på ..... toaletten.
Viktigt möte?? JA kanske!

T3 hörde även av sig igår. Tack för de. Nu kan jag släppa den oron, en mindre iallafall.

MAMMA S = MURPHYS LAG


Kommentarer
Postat av: alex

Hahha, du vet hur man ska göra narr av han;D Hoppas han inte tar det för allvarligt;D

2008-05-19 @ 10:42:08
URL: http://Larssonalex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0