Alice i underlandet..

Idag har jag varit och kramat på lilla Alice. Vilken gudomlig liten varelse.
Jag har varit väldigt skeptisk till att skaffa fler barn och senaste året sagt tvärt nej till fler barn.
Men idag efter att jag kramat på lilla Alice känns det inte så farligt längre.
Kan nog tänka mig att skaffa fler små busungar nu.. spärren släppte när lilla Alice somnade i min famn och jag kände lukten av bebis. Älskar redan denna lilla varelse.
Blev dock lite besviken att fasters andra lilla älskling inte vad hemma. Hade velat busa lite med henne med.
Lägger upp lite bilder senare på lilla gumman.

Nu sitter jag och Mojjo hemma och äter fil och flingor samtidigt som vi lyssnar på en musik.
Ser så kul ut när Mojjo skall stoppa skeden med fil i munnen samtidigt som hon skall gunga i takt till musiken.
Kan säga att filen hamnar överallt utom i munnen. Blir nog en till dusch senare för hennes del.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Visst är det mysigt med små bäbisar. Var ju och kramade om syrrans lilla kille förra helgen. Liten och söt.

kram på dig

2008-11-11 @ 19:32:35
URL: http://atollenrock.blogg.se/
Postat av: D

Ja varför inte "go for it"...

2008-11-12 @ 07:40:24
Postat av: EFA

Det går visst fort i hockey!!

2008-11-12 @ 15:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0