Extreme guitar heros..

eller Guitar Hero Extreme..

Idag har vi varit och hälsat på Don Tomaso och lekt lite med Guitar Hero World tour.
Det roliga är att Mr.Danne spelar på easy och medium medans Don Tomaso spelar på extreme.
Det går så fort att man blir trött bara av att titta. Lite skumt bara med trummor och mick till.
Men men.. grabbarna fick leka lite medans jag och Mojjo lekte med djuren.

2 stora katter och 3 små kattungar. Alla av den mer håriga varianten.
De 3 små var som små katter brukar vara.. ÖVERALLT!
Skrattade gott åt Mojjo som blev riven ca 10 ggr och ändå inte lärde sig att katter säger ifrån när de tröttnar på att bli burna. Jag fick också ett och annat rivsår. Tex när en liten vit och svart lurvig sak bestämde sig för att gena via min fot upp på ryggstödet. AJ AJ AJ!
Dom klättnade på högtalarna, i soffan, på väggen, i den hängda tvätten. ÖVERALLT!
Även hunden Bonus var det full fart på. Såg riktigt skoj ut när Mojjo sprang med ett snöra som katterna jagade och Bonus i sin tur jagade katterna. Men han fick igen när dom jagade hans svans 2 sekunder senare.

Vi har även hälsat på fasters älskling och Alice idag. Hade med D80 och fotade lite.
Kommer bilder så småningom. Mr. Danne ska bara fixa och trixa lite.

Nu ska vi se vad resten av kvällen erbjuder. Kanske kommer tele-J och foto-F hit och tar ett glas vin eller 5 innan dom går ut. Själv blir jag hemma med Mojjo eftersom jag inte lyckats få tag på någon barnvakt.
Men jag njuter av att vara hemma med henne mer än att sitta på krogen. Just nu ligger hon här bredvid mig i sängen och klappar mig på kinden. Finns ingen som får mig att känna mig så älskad.




Mojjo spelar Guitarr Hero. (Trummor)


När Mojjo blir för jobbig blir de lätt såhär.
(Hoppas alla läsare förstår att det är ett skämt)

Kommentarer
Postat av: Annelie

OBS IRONI!



hahaa jag vet ju att du tejpar fast henne varje kväll hemma, du beställer ju lådvis med silvertejp =)

2008-11-30 @ 14:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0