I ett mörkt sovrum.

Jag ligger här uppkrupen i sängen och skall strax se på en film tror jag.
Har knåpat på en design hela kvällen, synd att jag inte har ork att fixa en ny till mig själv.
Har tappat intresset för bloggen lite, det händer så mycket annat intressant just nu.

Dock så följer jag med alla världens intressanta nyheter.
TEX: PÅ AFTONBLADET.SE



Vad är meningen med detta? Vad är TV-sex?
Jag har hört talas både om anal-sex och oral-sex men TV-se?
(Mamma, jag hörde dom orden i förbifarten på biologitimmarna i 8:an)
Jag väljer att tro att det är då de där små söta 15" blir till.

ST.NU



Timrå förlorade ikväll igen, denna gång mot Linlköping.
Tidigare idag kunde man läsa att Timrå IK skickar hem Mäkiaho, är det så smart?
Behöver vi inte all hjälp vi kan få just nu?!

Nu ska jag krypa längre ner under täcket och fortsätta jakten på den perfekta sovställningen.







Kommentarer
Postat av: GS

Timrå skulle tyvär behöva mera hjälp än bara mäkiaho för tillfället.

2008-11-04 @ 07:01:11
Postat av: EFA

NU tar vi oss samann allt kan inte vara perfekt på en gång och sen kör vi...

2008-11-04 @ 11:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0