Mojjos allergitest.

Fick svar från läkaren igår, efter mycket påtryckningar.
Mojjo är inte allergisk mot mjölk, nötter, sojaböner och något annat helt orelevant.
Kan någon då förklara varför det blir sprutmålning av hela blöjan (eller toaletten) så fort hon dricker mjölk?
Jag kan inte det här!!
Jag ska fortsätta testa citrusfrukter och tomater som hon också visar tecken på allergi när hon äter.
Men finns det mot förmodan någon som läser min blogg som vet mer om mjölkallergi?

Enligt dagis får de inte plocka bort mjölken om inte läkaren sagt ifrån. BAJS!
(hehe, bokstavligen bajs när hon dricker mjölk)

Nu ska jag fortsätta kocka mat, stekt potatis i ugn och köttfärsbiffar, HEMMAGJORT!

Kommentarer
Postat av: GS

Den låter god eran middag

2008-11-13 @ 18:17:14
Postat av: Annelie

jag har kommit på helt själv att jag är laktosintollerant.

Ring mig ska jag berätta om symptom o hur du går till väga!

2008-11-13 @ 18:37:31
Postat av: Jenny

Där har dom HELT FEL!!!! Om du säger att Mojjo INTE får dricka ELLER äta mat med mjölk produkter så FÅR dom inte ge henne det. Inte fan har väll muslimer papper från doktorer att dóm INTE får äte fläsk mat??? NÄ, nu får du stå på dej igen. Tala om att hon får en fruktansvärd magsmärta och diarreér på nätterna, och vill dom fortsätta att ge henne det, så kan dom ju låna med henne hem över natten, och sen kan du ju önska dom lycka till!!

Jag behövde inga papper från någon doktor att min 5-åring inte får vara ute när det är över 10grader kallt ute, inte heller behövde jag papper på att 11-åringen INTE fick äta mjölmat. Hon var ju gluten allergisk när hon var liten. Jag talade bara om att hon blev sjuk om någon gav henne glutenmat eller något annat med gluten i. Att dom måste ha intyg är bara bullshit!! Kram Kussen

2008-11-13 @ 22:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0