Frågor!

1. Vad heter du? Mamma enligt Mojjo och det passar mig bra.
2. Vem tror du att du är egentligen? Jag tror inte, jag vet vem jag är. Känner mig väldigt väl! Trevlig tjej!
3. Är du för lång eller för kort? Rätt lagom tror jag. Når saker som jag får tag på iallafall.
4. Hur gammal skulle du vilja vara? Jag skulle vilja bli 22 igen, men bara för en stund. Bara för att ta igen det året.
5. Vad heter du i andranamn? Mat-Hilda.
6. Vad står FB för? Fredrik Birging, Nyhetschef på MTG Radio?
7. Är du en teaser eller en pleaser? Älskar att retas men jag brukar nog sluta som det andra.. hmm.
8. Har du funderat på om din pappa verkligen är din pappa? Ja! Alla har väl hört historien om ögonfärgen vid det här laget.
9. Har du varit med om något konstigt som du inte riktigt kan förklara? Ja, senast hos ett medie i somras.
10. Din vän har kommit över en summa pengar i ett brott där ingen människa kom till skada. Skulle du ljuga för polisen för att skydda din vän? Nej, jag har tydligt visat sista månaden att jag är värdelös på att ljuga.
11. Lakrits eller vanilj? Kluven, men tror det får bli lakrits.
12. Pratar du för dig själv när du är ensam? Kom på mig själv senast idag att jag faktiskt gör det. SJUKT!
13. Gud är: en kraft, en person eller en projektion? En avbildad man på en tavla i kyrkan. Går sällan dit..
14. Vem kommer först? Den första...
15. Är du tyst eller högljudd i sängen? Beror på vad jag gör, snarkar dock inte så högt.
16. Har du fejkat en orgasm? Finns det någon som haft sex som inte fejkat?
17. Vilket ställe vill du besöka "när det hände" - Area 51 eller Studio 54? Area 51, Studio 54 återskapar jag själv om intresset skulle infinna sig.
18. Fem låtar i soundtracket till ditt liv: I wanna know what love is, Always look on the bright side of life, Leende guldbruna ögon, Living on the edge, Die another day.
19. Vilken av dem ska spelas på din begravning? Die another day - DreamTeatre.
20. Tre sorters godis eller snacks som du gillar: Fissy Bottles, Skumtomtar och glass.
21. Handlade fråga 11 om glass? Nej, Om smak. Vilket även kan innefatta glass.
22. Vem spelar huvudrollen i filmen om ditt liv? Jessica Alba, gärna som bodydubble.
23. Vilken bok läste du senast? SAS, ligger på bordet bredvid sängen.
24. Skriv fyra märkliga saker om dig själv, varav en är sann och tre är falska! Jag har simmat med hajar. Jag har misslyckats att komma in på polishögskolan. Jag har träffat Tracy Lords. Jag gillar  att titta Bingolotto.
25. Attraheras du av personligheter som är din motsats eller som liknar dig? De som liknar mig.
26. Vad stod det i det senaste sms:et du fick? Nej inte nu. Blev sent med jobbet.
27. Vad har du på dig när du sover? Mojjo, endera en fot eller en hand i ansiktet.
28. Nämn två kändisar som du vill para dig hämningslöst med! Bruce Willis och Van Diesel.
29. Är morgonmänniskor onda eller goda? De flesta är goda men senaste tiden har det tyvärr varit många av de onda slaget i mitt liv.
30. Du får chansen att leva i ytterligare 200 år, men ditt liv tar en paus och startar igen om 50 år - skulle du tacka ja? NEJ! Jag vill njuta av livet just nu.
31. I fråga 26, fick du bläddra ner för att hitta ett intressant sms? Nej, tog det översta, kanske inte så skoj men sant.
32. När världen har gått under och du är ensam kvar, vad häller du upp i glaset på en bar? En orgasm såklar, den kan jag njuta av även om jag är ensam. Någon som vet vad som är i den?
33. Du är tvungen att leva ditt liv i ett land som du inte bott i tidigare - vilket? USA, störst möjligheter tror jag.
34. Bortsett från en ångande het kropp, vilka personliga egenskaper blir du attraherad av? Svårt, men han skall vara ärlig, öppen och glad. Trygg och trogen.
35. Vilken film fällde du en tår till senast? Föräldrafällan tror jag, dock inte specifikt pga filmen.
36. Har du gråtit av en bok? Jag tror det men minns inte vilken eller varför.
37. Vad har du som bakgrundsbild på din mobil? En bild på mig och Mojjo som min mor tog i höstas.
38. Och på din dator? En närbild på Mojjos GAIS-tutte.
39. Du kan ladda ner information i din hjärna precis som i Matrix - vilken nu levande persons kunskaper/färdigheter skulle du ladda ner? Paul Allen hade inte varit fel. Han har hög IQ.
40. Finns det en människa (som inte är en offentlig person), som du skulle vilja se död, på riktigt? Aldrig!
41. Är hångel förspel, eller bara hångel? Det beror väl på vad som händer efteråt?
42. Du är välkommen till en jordliknande planet befolkad av teknologiskt utvecklade humanoider (ja, du skulle vilja ha sex med en del av dem), men du får aldrig mer komma tillbaka till jorden. Följer du med? Nej! Jag har det bra som jag har det.
43. Har du dejtat någon som du träffat över internet? Dejtat kan jag väl inte säga, men lärt känna folk pga internet. 
44. Skulle du nobba någon som är attraktiv, pga att h*n har ett namn som du har svårt att uttala? Nej, de tror jag inte.
45. Vilken film visar de på repeat i helvetet? Terminator 3. "I´ll be back".
46. Vilken var den sista CD-skivan du köpte? Simple plan pga spår 11.
47. Välj tre personer som får bli miljonärer. Mojjo, Mamma och broder. 
48. Hur och var vill du bo på din ålders höst? I ett rött hus på landet men ändå nära stan, men allé och grusgångar.
49. Vilka är sötast, valpar eller bebisar? Valpar är nog sötare men bebisar är charmigare.
50. Citera något ur en sång, vars innebörd är speciell för dig. "Be carefull what you wish for, you just might get it all"
51. Beskriv det bästa fotot du har tagit. Mojjos GAIS-tutte.
52. Vad är det äldsta föremålet du äger? Troligtvis något jag ärvt efter pappa. Klockan han fick av farfar kanske.
53. Vad är det mest unika föremålet du äger? Ymot. Han äger jag och han är verkligen unik.
54. Beskriv din favoritpenna. ...Min systembolaget penna. Grå men grön text. Otroligt skön att skriva med.
55. Vad är viktigast på jobbet; att vara omtyckt eller respekterad? Tycker det går hand i hand, men respekterad går nog före eftersom jag arbetar i en mansdominerad bransch.
56. Är vapen spännande eller otäcka? Spännande om rätt man eller kvinna håller i det.
57. Vilken är filmvärldens bästa villain (skurk)? Du får inte säga Heath Ledgers Joker i The Dark Knight. Brad Pitt och gänget i Ocean-filmerna.
58. Att bli uppäten av en krokodil eller uppäten av en dinosaurie - skulle det göra nån skillnad för dig? Dinosar finns inte längre och det är ganska relevant i denna fråga.
59. Är det okej att tjuvläsa sin partners mail eller sms, om det skulle visa sig att h*n varit otrogen? Nej, det är aldrig OK, men han eller hon borde dock kunna visa dem själv om det inte fanns något att dölja.
60. Skulle du vilja bestämma över din egen död? Ja, smärtfritt.
61. Borde alla droger vara förbjudna utom alkohol, tobak och kärlek? I medicinskt syfte brukar man ju säga.. men annar tycker jag det. Är kärlek en drog? Tycker det mest är tortyr.
62. Är middag med blommor och levande ljus romantiskt? Enligt vissa, enligt mig... nja lite. Med rätt sällskap.
63. En bra historia är: a) rolig b) sann. Gärna både och..
64. Du har lagt vantarna på drömkillen/tjejen, men nu är h*n hell-bent på väg att skaffa en oändligt pinsam tatuering! Är detta en dealbreaker, yes/no? NO!
65. När Asteroiden kommer, vill du hellre ha ett skyddsrum eller första parkett? Jag vill sitta på första parkett.. precis som i Armageddon.
66. Var det roligt att svara på de här frågorna? Älskar frågor!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0