Utkast: 10 favoriter.. ...

10 favoriter..
Färg: Grön
Mat:  Allt med pasta
Band: Creed, Counting Crow, Sister Hazel, Sonata Arctica och annan liknande musik.
Film: The abyss om man bortser från slutet.
Serie: Gilmore Girls och smygtittar på Ensam mamma söker.
Bok: Har börjat läsa SAS igen.
Sport: Hockeytokig, tränar inget själv längre. Räcker med att springa efter Mojjo.
Årstid: Det varierar. På sommaren vill jag ha vinter och tvärtom.
Veckodag: Måndagsmornar.
Tid på dygnet: 22:22



9 nuvarande..
Humör: Trött men otroligt lycklig.
Smak: Stekt falukorv eftersom det intogs nyligen.
Kläder: BH, Trosor, Strumpor med grisar på, Blå Jeans från Bik Bok och ett vitt linne från HM.
Skrivbordsunderlägg: En egenfotad bild på Mojjo som bebis med en Gaistutte i munnen.
Färg: På kroppen? Blekfis som vanligt.
Tid: Nu visar klockan 19:10.
Omgivning: Ligger i sängen med Mojjo som skall sova.
Irritationsmoment: Mojjos trots.
Tankar: Hur mitt liv tog en sån underbar vändning efter allt trassel.

8 första..
Bästisen: Lotta eller Anna som jag bodde grannar me.
Internet-nick: Tigerlina tror jag att jag kallade mig i början.
Husdjuret: En hamster tror jag. Hade flera men tror "Mimmi" var först.
Piercingen: Öronen om det räknas som piercing.
Kärleken: Tror Bubbas var min första stora kärlek.
Musiken: Minns faktiskt inte, Europe eller liknande skulle jag kunna tänka mig.
Bilen: Min första alldeles egna bil var en Skoda Fabia.
Kyssen: Det var nog bubbas det med.

7 senaste..
Cigaretten: Röker inte vanligtvis men senaste var nog hos Mattias för några veckor sedan.
Drycken: Vatten med päronsmak.
Bilturen: Till och från stan.
Kyssen: Pussade precis Mojjo godnatt. Räknas det som kyss?
Cd-skivan: Simple Plan pga spår 11.
Tv-programmet: Nyheterna igår tror jag.

6 har-du-någonsinvarit..
Kär i en kompis: Ja, Kärlek medför ofta att man blir bästa vänner.
Brutit mot lagen: Ja, jag kör ofta lite för fort.
Blivit arresterad: Absolut inte. Planerar inte att blir det heller.
Nakenbadat: Det tror jag. Jag minns faktiskt inte.
Varit med på tv: Ja, fick även möjlighet att som barn medverka i julkalendern men tror vi tackade nej.
Kysst en främling: Det är defenetionsbart. När slutar man är främlingar för varandra?

5 vem..
Pratade du med senast: Mojjo när jag fick en beställning på mer välling.
Saknar du nu: Min lillasyster Linda.
Gick du på bio med sist: Tänkte på det nyss och vet ärligt talat inte. Går sällan på bio. Men jag minns vilken film.
Ringde du senast: Pierre pga mötet på stan.
Ska du träffa imorgon: Arbetskamraterna kanske?!

4 saker(en på varje)..
Du gjorde igår kväll: Åt Mc Donalds.
Du kan höra just nu: Mojjos djupa andetag.
Du inte kan leva utan: Mojjo! Mitt liv är inte värt något utan henne.
Du gör när du är uttråkad: Tuggar på läppen.

3 människor
Som du kan berätta allt för: Ingen. Finns ingen som vet allt om mig och så skall det förbli.
Som du hatar: Hatar ingen men tycker illa om oärliga och fördömande människor.
Som du tycker är snygga: Kända? Bruce Willis, Hans Fahlén och Van Diesel.

2 antingen-eller..
Svart eller vitt: Svart
Varmt eller kallt: Varmt

1 valfri mening..
You can take my wings cause I will never be an angel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0