Frågor

Ditt namn? Här kallar jag mig mamma S.
Födelseår? 1980
Hur lång är du? 170 lagom långa centimetrar.
Spelar du något instrument?
Är du hungrig? NEJ NEJ NEJ! Efter en stor godispåse, 3 koppar kaffe och hamburgare så är man mätt.
Vart befinner du dig just nu? Framför datorn.
Biter du på naglarna? Nej, men jag pillrar gärna sönder dem.
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Just nu.. vita. (Tittade efter)
Har du några husdjur? En jobbig hund som vaktar bilen mer än behövligt.
Är du singel? Jag vet ärligt inte. Ser mig inte som singel tror jag.
Vem är snyggast? VA? Är inte det ett jämförelsefråga?
Vem vet mest om dig? Min mamma tror jag, eller Mojjos pappa.
Vad vill du ha just nu? Julafton. Det trodde ni aldrig jag skulle skriva.. haha!
Rädd för? Elaka män..  (och otäcka pojkar)
Har du körkort? Ja, än så länge.
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Mathilda, men de heter jag i andranamn.
Sjunger du? Alldeles för ofta enligt vissa.
Har du haft sex med fler än 1 person på samma gång? NEJ! Är inte ett dugg intresserad av det heller.
Din hårfärg? Min rätta hårfärg, mörkblond/ljusbunt?
Grönan eller Liseberg? Liseberg så klart. Lite GBG-patriot är jag allt.
Vad sover du i? Sängen oftast, ibland soffan.
Favoritdryck? Kaffe.. det kan ingen ha missat vid det här laget.
Hur svarar du i telefonen hemma? Samma som jag svarar i den överallt annanstans.
Hur svarar du i mobilen? Samma som på förra frågan, vilket är mitt förnamn.
Sov du ensam inatt? Sover sällan ensam.
Vad gjorde du kl 08 imorse? Satt i bilen på väg till jobbet.
Vad gjorde du för 15 min sen? Pratade i telefonen med Tias.
Vad var det senaste någon sa till dig? Hej då kanske? Jag minns inte. 
Druckit idag? Cola och choklad.
Vad är det för väder hos dig nu? Regn och minusgrader.
Godaste glassmaken? Gillade den vi åt igår. Persika med hallon.
Drömmer du mardrömmar? Ja, tyvärr ganska ofta nu för tiden.
Vad ser du om du tittar till höger? En vit vägg..
Favoritgodis? Fizzy bottles och nu vid jul skumtomtar.
Längtar du mest efter just nu? Julafton blir nog svaret på den med.
Vad väntar dig om 10 år? Villa, Volvo, Vovve och Vilddjur.
Saknar du någon nu? Finns en människa jag alltid saknar, min far.
Snus eller cigaretter? Erkänner att de händer att jag feströker.
Vill du ha barn? Har lilla Mojjo och har sedan Alice kom till världen börjat tänka på ytterligare en.
Längtar du till din nästa födelsedag? Det kan jag inte påstå. Ett år närmare pension, döden mm.
Är du snäll? Det är en av få saker jag ärligt kan säga att jag nästan alltid är. Jag är aldrig medvetet elak mot någon.
Är du blyg? Tyvärr inte, tror de hade kunnat vara bra om jag kunde becka någon gång.
Tycker du att du har fin dialekt? Nej, jag har någon blandning mellan jämtska, dalmål och göteborgska titt som tätt.
Har du spytt i någons knä? Har aldrig spytt på någon någonsin. (ok kanske på mammsen som barn)
Tycker du om fester? I goda vänners lag men jag är ingen partytjej.
Är du modig? NEJ, men jag gillar att pressa mig själv.
Har du använt någon hårprodukt idag? Lite hårspray och värmeskyddande spray.
Har du bråkat med någon idag? Nä.. det har varit lugnt idag. Har tröttnat på att lyssna på allt skitsnack nu.
Vad har du för planer till helgen? Jobba i morgon. Ska bli otroligt roligt.
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? 20 är väl helt OK.
Är du sugen på något nu? En cola.
Brukar du bada i sjöar om somrarna? Ja, men med åldern tar det längre och längre tid att ta sig i.
Vem får en kram? Mojjo står alltid först på den listan.
Vem får en puss? Även på denna står Mojjo överst.
Brukar du läsa horoskop? Om jag hinner läsa så långt i tidningen innan någon ringer, ropar eller drar i mig.
Sprit, cider, vin eller öl? Vitt vin och mörk öl.
Kan du baka bullar? Jag älskar att baka. Både bullar och annat gott.
Bläck eller blyerts? Bläckm skriver alltid med bläck.
Katt eller råtta? Katt, hellre jaga än jagas.
Hund eller katt? Hund, VOFF VOFF!
Vad såg du senast på tv? Mittnytt igår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0