081002

Kläder: Ingenting.. bloggar pinsamt nog från badkaret. Tänkte lägga mig och se film här.
Smink: Ingenting, borttvättat.
Frisyr: Blött och blött... nytvättat.
Bild: En av mina favoritbilder. Tänk att något så äckligt kan se så tufft ut. (Jag röker inte mamma!!)



Läsning: Sundsvalls Tidning läste jag för en stund sedan. Inget skoj som hänt.
Låt: Mysig röst!



Mat: Lunchen intogs i bilen på väg till Ljusdal. McDonalds lilla menyn.
Vill ha: En bra film, sällskap och ett stort täcke i soffan.
Favorit: Just nu min ringsignal där Mojjo skriker MAMMA!
Köp: Kaffe och en tårtbit i Ljusdal. Blöjor, hundmat, fil, schampoo, balsam och ketchup.
Humör: Helt underbart. Nu är jag tillbaka till mig själv igen.
Göromål: Badar skrev jag ju förut, men får ingen lugnt och ro.. pga att Mojjo står bredvid och skvätter vatten på mig.
Borde: Kliva upp och eftersom vattnet börjat bli kallt.
Längtan: Efter banan med smölt choklad.
Beroende: Av att bada!
Roligaste: Mojjo i morse när hon satte sig och läste tidningen själv.
Tråkigaste: Mojjos fixideér. Hon kan inte gå på toaletten om det finns nått i den, som nu.. hundhår som jag kastade tidigare. Eller att hon inte kan gå själv över vägen eftersom hon är livrädd för att bilarna ska köra på henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0