Dagens 081017

Kläder: Svarta finbyxor - HM, Svart och vitt rockerlinne - HM, Svart lång tröja - BikBok, Grå lång jacka - HM, Rosa halsduk - Ingen aning.
Smink: Marcara, kajal och ögonskugga.
Frisyr: Tråkigt utsläppt.
Bild: Ingen bild idag..
Läsning: Mailboxen. Stod inget jag inte redan viste.
Låt:



Mat: Hotellfrukost imorse och toast till lunch med vatten.
Vill ha: In mitt avtal.
Favorit: Min kamera som jag lekt med idag.
Köp: Mat... lite sugen på D80.
Humör: Helt OK trots alla funderingar.
Göromål: Skall ringa lite samtal och sedan hämta Mojjo. 
Borde: Ta på mig en bastkjol och dansa hula hula.
Längtan: Tills efter klockan 20 ikväll.
Beroende: Mina underbara vänner.
Roligaste: Dannes sjuka humor.
Tråkigaste: Tias jobb.. suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0