Jädra TV!

JAG VILL HA TILLBAKA MIN TV NU ÄLSKADE BROR!

Idag dog min sovrums-tv. Så nu sitter jag här på sängen utan TV.
Helt plötsligt insåg jag hur viktig den är i både mitt och Mojjos liv.
Moa sover jätteoroligt om inte jag är här inne tills hon somnat riktigt och vaknar direkt när jag slår av TV:n.
Har ju dock en tv i vardagsrummet men där sitter vi ju bara på eftermiddagarna.

Just nu är det faktiskt något jag vill se på TV:n,... EFTERLYST.
Men samtidigt är det Oskyldigt dömd med Persbrant och Grace Anathomy. Svårt val men det blir EFTERLYST.
Älskade älskade bror, kan jag få tillbaka min TV som ni lånade till Jillsans rum?
(Mammsen har sagt att ni får ta mormors... den nya)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0