Jag är inte gjort för detta..

Min kropp är inte formad för att sitta ner mycket. Helst inte i bilen.
Ställningen på kroppen blir så fel att jag efter en stund ser ut som en gammal tant.
Idag är en sån dag.
Har så otroligt ont i ryggen och i höger höft så jag inte vet vilket ben jag ska stå på.
JO! Det är skönast att lägga tyngden på vänster ben.. AJ AJ AJ!
Visst att jag är gammal om man jämför med vissa men så här gammal är jag faktiskt inte.



Mycket av detta är nog att min gamla arbetsskada också ger sig till känna.
Bränner längst efter hela ryggraden.
Man kanske skulle ta och svälja stoltheten och våga testa massage.
Övervinna fobin för att okända människor tar i mig. *ler*

Men det behövdes en dag på kontoret idag. Har massor med avtal och offerter som  måste bearbetas och det är roligt att se resultatet. Jobbet blir även lite roligare med hjälp av högtalarna jag fick till mobilen så jag kan lyssna på musik.
Nu ska jag arbeta en skvätt igen. Tänkte försöka jobba bort så mycket som möjligt innan jag åker till Umeå.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Ta o gå iväg till en naprapat så slipper du ont i höften..lovar

2008-10-30 @ 01:18:12
Postat av: EFA

Börjar tant bli gammal!!??

2008-10-30 @ 13:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0