Kände igen en man..

Idag när jag var in och bestämde vilket telefon jag skall ha såg jag en man jag kände igen otroligt mycket.
Det tog ett tag innan jag kom på var jag sett honom.
På pappas begravning. Det var den mannen som kom fram till mig och frågade om jag minns honom, han hade hjälpt oss flytta till Jämtlands mörka skogar..
Minns inte riktigt det eftersom jag knappt var ett år. Men han hälsade på mig idag och jag njöt lite av att han känner igen mig.

Idag insåg jag än en gång hur mycket jag saknar min far, MIN PAPPA!
(Kommer alltid ha ett hål i mitt hjärta pga saknaden efter dig)


Kommentarer
Postat av: Mattias

Vet hur de känns...saknar min åxå

2008-10-23 @ 22:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0