Frågor

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
Det gör väl alla någon gång.
Titta på dig själv i spegeln: Ja, väldigt ofta nu för tiden. Vet inte vad som tagit åt mig.
Gnälla: Oh ja, om jag tycker något är fel.
Skrika: Nej men jag höjer gärna rösten för att få folk att lyssna.
Sova: Ja men alldeles för lite.
Ha ångest: Nej.
Skada dig själv med flit: Nej, vad skulle det bli bra för.
Ta mediciner du inte borde ta: Nej men jag tar inte mediciner jag borde ta.
Vilja dö: Tids nog.
Drömma mardrömmar: De sista veckorna har det varit mycket av den varan.
Drömma sexdrömmar: Nej.. tyvärr inte.
Ta droger: Nej, men ibland skulle jag vilja droga ner mig med Ymisens tabletter.
Försöka vara annorlunda: Jag är mig själv.
Klä dig i svart: J på jobbet använder jag väldigt mycket svart, det är stilrent.
Gå till kyrkan: Det blir ett svart moln runt mig när jag går in i en kyrka och huden börjar fräsa.
Gå i skolan: Nej, bortsett från när jag hälsar på mina gamla klasskamrater på Kraft och Värme.
Röka: Inte ofta men ibland när jag intar alkohol.
Ha sex: Kan jag inte svara på när mamma läser.
Ljuga: Tyvärr har jag väldigt svårt för just de, är värdelös även på vita lögner.
Hata folk: Det finns faktiskt ett par människor jag i dagläget tycker väldigt illa om men jag hatar ingen.
Lita på folk: Tyvärr är jag väldigt blåögd vilket skadar mig väldigt ofta.

VEM:
Saknar du:
Just nu saknar jag bara Mojjo.
Vill du döda: Inte nån.. varför skulle jag vilja de.
Rörde dig sist: Mojjo och jag pussades innan jag lämnade dagis.
Vill du slå: Mig själv för att jag är så blåögd.
Kysste dig sist: Mojjo skrev jag ju.
Vill du kittla: Va?
Kramade du sist: Mojjo även där.
Vill du prata med: Pratar med Linéa nu.
Skrek du på sist: Troligtvis Mojjo det också.
Vill du vara som: Mig själv.
Sårade dig sist: Tias tyvärr. Men det är löst nu.
Vill du bli galet full med: Fredde, han är så otroligt rolig!
Gjorde dig riktigt glad senast: Mojjo imorse när hon sa - Älskar dig mamma!
Fick du sms från senast: Bubbas: "Haha.. Nej!"
Ringde dig senast: Linéa.
Är snyggast på jorden: Ingen aning, är inte så utseendefixerad. 

HAR DU:
För många vänner:
Man kan inte ha för många vänner.
Förföljelsemani: Har ingen att förfölja.. *ler*
Tvångstankar: Nej, inte nu längre men hade som ung. Slog jag ena handen var jag tvungen att skada den andra för att de skulle slitas lika mycket. Hinna skriva/måla vägskyltar i huvudet innan jag hade åkt förbi dem mm.
Någon annan psykisk sjukdom: Haha.. finns nog många sånna men inget jag fått på papper.
Någon fysisk sjukdom: Ja, mitt hjärtfel och lite problem med blodet.
Någon skada: Oh JA! Mest innanför pannbenet.
Färgat håret: Ja, jag har inte haft min rätta färg sedan i 7:an tror ja.
Brutit några ben: Lilltån 2 ggr.
Några piercings: Nä, hål i öronen heter de. Låter för häftigt med piercings.
Egen dator: 2 st + en arbetsdator.
Bra självförtroende: Det borde man ha när man är 28 år, då borde man känna sig själv rätt väl.
Kysst någon: OK?! Tydligen eftersom jag svarade på frågan. Vem kysste dig sist?
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja Mojjo. Älskar dig Mojjo!
Bjudit ut någon: Jag tror faktiskt inte de. Påminn mig om jag har fel.
Varit kär: Tyvärr höll jag på att svara.
Dumpat någon: Har väl varit min specialitet som ung men nu vill jag gärna leva med samma människa resten av livet.
Stulit någonting: En godis när jag var 8-9 år. Gick och bad om förlåtelse direkt.
Lämnat landet: Semestrat i grekland, portugal mm. Bott en kort stund på Malta.
Tuttat eld på nått: Ja, en vedpinne?!
Gjort något olagligt: Det har jag säkert, men inget grovt brott.


HUR:

Går du: Med ena foten framför den andra.
Svarar du i telefonen: Privat: Förnamn, Arbete: Företagsnamn Förnamn.
Fördriver du tiden: Vid datorn. Ofta med redigering av bilder.
Mycket pengar har du: Så det går runt.
Tjänar du pengar: Genom att jobba som alla normala människor.
Ofta diskar du: Varannan dag ungefär.
Ofta städar du: Här kommer städmanin fram. Varenda dag.
Många stör du dig på: Ett par stycken människor som har som intresse att lägga sig i andras liv och förstöra för andra.
Ofta träffar du din familj: Mojjo varje dag, Mor och bror.. nån gång i månaden kanske.

TROR DU:

Att du kommer bli något: Äldre..
På gud: Nej på mamma.
På rymdvarelser: Till mångas förtret.. Inga gröna män från mars. Men jag tror inte vi är ensamma.
Att folk tycker om dig: JA, men visst finns de människor som inte tycker om mig med. Dock har jag inte gjort dem något personligt.
På ett liv efter detta: Nja.. jag vet inte vad jag ska svara på det efter den här sommaren.
Att fiskar kan tänka: Jag bryr mig faktiskt inte.
Att du kommer leva länge: Nej, Max 55.


Kommentarer
Postat av: bgn

Du blir nog 100 år vi är ett segt släte. Boka in gammelmormors 90-års dag i januari

2008-10-03 @ 16:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0