HAR JAG?

Har du...
Förnekat förintelsen?
Varken förnekat eller bekräftat.
Följt skilda världar? Ja det gjorde jag nog i början.
Sagt nej till ett samlag? Ja det har förhoppningsvis de flesta någon gång gjort.
Snott någons mobiltelefon? Nä, jag har en egen telefon, det räcker.
Varit medvetslös? Ja, jag blir det någon gång då och då när mitt hjärta inte vill va med.
Hånglat med nån riktigt ful? Nej, varför ska man göra de? Är det inte bättre att låta bli då?
Hånglat med fler än 50 personer? NEJ! Då borde man bli torr i munnen..
Gjort nåt riktigt dumt? Oh ja, bara frågan om definition.
Gjort nåt du verkligen ångrar? Ja, det med..
Blivit full på ett släktkalas? Inte full tror ja, men vist har jag druckit.
Varit full i skolan? NEJ, ett visst ansvar har även jag-
Blivit portad från en krog? Nej, en sån partypingla är jag nog inte.
Varit full på julafton? Jag tror inte de, firar sällan jul på julafton.
Varit nykter på nyårsafton när du var över 15 år? OH JA! Nästan varje år.
Slagit sönder en tv? Japps, eller de va Mojjo som gjorde de. Våran sovrumstv.
Önskat att du var det motsatta könet? Nej, aldrig. Dock så har jag funderar på vilka för och nackdelar det skulle innebära.

Åkt ambulans? Nä, det har jag faktiskt inte..
Gjort nåt riktigt olagligt? Nä, inget riktigt olagligt.. bara låtsas. Har väl kört för fort men vem gör inte de..?
Torkat dig med handduk när toapappret tagit slut? Nä, NÄ! NÄÄÄÄ! Va äckligt!
Fått din mamma att gråta? Massor med gånger. Var ett hemskt barn när jag var liten.
Blivit polisanmäld? NEJ! Dock fått vittna ett par gånger.
Slagit ner någon? Tror inte de.. tror jag är för vek och för liten för att kunna slå ner nån.
Slagit någon blodig? Ja, jag har råkat skalla Mojjo på näsan en gång.
Skämts över dina föräldrar? Det gör väl alla i tonåren.
Skämts över din bästa kompis? JAPPS! Flera gånger, men har även skrattat åt och med dem.
Skämts över dig själv? Oh ja, varje dag.
Ätit från en papperskorg? VA?! NEJ!

Senaste personer som...
Sov i din säng: Mojjo låg där när jag vaknade imorse och en bra stund till.
Såg dig gråta: Tyvärr måste jag svara Mojjo även där.
Fick dig att gråta: Tias.
Du delade en drink med: Linéa måste det ha varit.
Du gick på bio med: Kan de ha varit Mr. Takida kanske? De va så länge sen.
Du gick på stan med: Linéa.
Skällde på dig: Garanterat Tias.
Skickade ett e-mail till dig:  Nyhetsbrev från Tradera.
Har du någonsin ...
Sagt "Jag Älskar Dig" och menat det:
JA, det har jag.
Bråkat med ditt husdjur: Flera gånger om dag.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Nej, drömmer en massa galet men inget som slår in.

Varit i...
Usa: Nej.
Norge:  Ja massor med gånger.
Finland:  Ja men bara 2 ggr.
Kina: Nej men vill väldigt gärna.
Tyskland: Japps, ett snabbstopp med flyg i Frankfurt.

Extra grejer...
Tar du droger: Tror inte de.. (läser innehållsförteckningen).. NEJ!
Vem hatar du verkligen: Jag hatar nog inte nån.
Varit kär: Ja, i min ålder borde man ha varir det.
Kör du bil: Ja hela dagarna.
Har du ett jobb: Ja, än så länge. *ler*
Gillar du att ha folk omkring dig: Ja, men jag älskar att vara ensam också.
Är du ett hälsofreak: Inte nu längre men jag har varit i yngre dar.
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: Ja, han lever dock inte längre.
Är du ensam nu: Det är jag aldrig, har ju alltid Mojjo.
Låt som fastnar i ditt huvud ofta: I Kissed a girl...
Vill du gifta dig: Tror inte jag vill gifta mig igen.. har jgort de men de gick ju åt skogen.
Vill du ha barn: Jag har ju Mojjo men jag vill nog ha ett till.
Favorit...
Rum i huset:  Sovrummet.
Typ av musik: Allätare men det är mycket Creed just nu.
Parfym: Escada luktar gott, annars Leau par Kenzo.
Månad: Varje årstid har sin charm men jag gillar nog Augusti mest pga värmen.

De senaste 48 timmarna, har du...  Vaknat, jobbat, fikat, bråkat mm.
Gråtit: Tror inte det..
Köpt någonting: En kaffe?!
Varit sjuk: Ja, hostat, ont i halsen och lite snorig.
Sjungit: Ja just nu, lilla snigel..
Sagt "Jag Älskar Dig": Till Mojjo nyss.
Velat säga till några att du älskar dem: OH JA, säger det för lite.
Träffat någon ny: Nope..
Kramat någon: Ja kramar Mojjo nu-
Kysst någon: Nä  tyvärr inte.
Haft sex: Nej, inte de.

Senaste...
Låt du hörde:
 The magic number istället för ringsignalen.
Film du såg: Nån... bla bla.. kissing jessica steel.. eller nått liknande.
Drink du köpte:  Jag dricker ju nästan bara coola nu för tiden.
Sak du stal: Har bara stulit en sak i hela mitt liv och det var en godis på kiosken när jag va liten.
Mat du åt: Makaroner och köttfärssås.
Gången du åt en 7-Eleven korv: Nån gång när jag bodde i GBG, flera år sedan.

Fulaste kändisen: Robinsson Robban tycker jag är otroligt ful pga hans beteende.
Snyggaste kändisen: Bruce Willis utan tvekan.
Vad vill du bli: RIK
Planer för idag: Söva Mojjo, ringa ett samtal och sedan sova. Troligtvis kommer de bli söva Mojjo, somna.
Favoritdjur: Hund.. min Ymis så klart.
Favoritperson/er: MOJJO. Hon är mitt allt.
Har du:
Digitalkamera? Ja, det har jag, men jag vill köpa en system nu.
Telefon på rummet? Mobilen är alltid i närheten.
Könssjukdom? Har aldrig haft och tänlte inte skaffa någon heller.
Husdjur? Ymisen och hans löss.
Bra kompisar? Oh ja, de bästa jag kan önska mig.
Tar du receptbelagda mediciner? Inte just nu men jag borde nog göra de.
Vem vill du fika med just nu? Linda Ambjörnsson, bara för att jag saknar henne så fruktasvärt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0