Våfflor och Porky pancaces.

Sitter och hör hur gänget sitter och skrattar i fikarummet. Hade jag inte varit så trött och haft så mycket att göra hade jag gått ut och varit social. Idag pratas det våfflor hör jag, igår var vårt samtalsämne porky pancaces.
Fråga mig inte varför men vi diskuterar mer än ofta mat när vi fikar på morgonen.

Idag vaknade vi tidigt, 06:01 för att vara mer exakt. Lämnade Mojjo på dagis vid 07:30, rullade förbi Tias jobb och sedan hit till kontoret. Nu sitter jag här vrålhungrig. Det kan bero på att jag inte ätit någon frukost och det kan bero på att dom pratar mat i fikarummet.
Min förkylning har inte släppt så jag sitter här och snorar och fryser med en stor kopp choklad dagen till ära.

Resten av dagen kommer att bestå av JOBB JOBB JOBB och sedan en snabb sväng till Kusin J vars dotter E1 fyller 15 idag. Vad köper man åt en 15-åring? Jag har redan fixat lite presenter men hade velat köpt nått mer.
HJÄLP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0