Vi ser det snöa...

Telefonen ringde och efter en stunds surrande säger människan får jag höra att de snöar ute.
Min spontana reaktion blir NÄHÄ!
Strax därefter får jag ett mms på snön. Skuttar upp ur sängen där jag och Mojjo legat och sett på TV, springer genom lägenheten och ut på balkongen.
JA!!! DET SNÖAR!!!
Mojjo tjatar om att de är is ute och att vintern kommer. Jag ler mest. Det var det här som behövdes för att göra mitt liv perferkt just idag!



Lägger även upp en bild på världens sötaste unge. Jag sa att hon var röd om munnen och hon säger att fisken på TV är röd precis som Mojjo och gör en fiskmun. Hon har faktiskt rätt. Fisken på Tv är röd.. precis som Mojjos haka pga hennes allergi. Vad har dagis gett henne idag?
Ska skriva ett inlägg som Sundsvalls sjukvård senare om jag får tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0