Dagens 080901


Kläder: Blå jeans - BikBok, svart linne - HM, Beige och brunrandig kofta - BikBok, Grå strumpor - Familjen Larsson.
Frisyr: Utsläppt och ruffsigt..
Bild: De blir inget jag fotat idag.. Blir något tänkvärt istället.
Passar man inte som vinnare kanske man är född förlorare.



Läsning: Adresser till kunder.
Låt: En av Tias countrylåtar.

 

Mat: Ravioli på kontoret.
Vill ha: En ny bil.
Favorit: Alla söta sms som kommer till min telefon. De gör mig glad.
Köp: Ett par byxor till "mimmi", ett skärp till Lille-T, strumpor och ett par vinterskor till Mojjo.
Humör: Trött och lite nedstämd men lyser upp när det kommer sms i telefonen.
Göromål: Gäspar och slickar på kuvert.
Borde: Ta riktig lunch.
Längtan: Tills vi ska på Hockeyn på onsdag.
Beroende: M&M:s GOTT GOTT!!
Roligast: Att tänka på den stora frågan, ska jag eller ska jag inte.. *ler*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0