Dagens 080912

Kläder: Blå jeans - Vila, Svart brottarlinne - VeroModa, Svart top - VeroModa.
Smink: Ingenting. Sitter hemma och myser i soffan.
Frisyr: Utsläppt och nyfärgat.
Bild: På Tias när han lånat min dator. Han vill inte vara med på bild.. idag heller.



Läsning: Reklam på nätet.
Låt:  Foo Fighters blev de idag.



Mat: Idag delade jag och Alex på en kycklingsallad till lunch.
Vill ha: Lite lugn och ro.
Favorit: Dammsugaren är väldigt uppskattad idag.
Köp: Sallad och 2 drickor.
Humör: Ont i huvudet och lite småirriterad.
Göromål:  Lyssnar på barngråt och försöker koncentrera mig på jobbet.
Borde: Göra klart bilderna till PR-jobbet som jag glömt bort.
Längtan: Efter en alvedon eller annan huvudverkstablett.
Beroende: Datorn..
Roligaste: Idag är det faktiskt ingenting som varit överdrivet skoj.
Tråkigaste: Hela dan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0