Dagens 080913

Kläder: Blå jeans - Vila, Svart brottarlinne - VeroModa, Svart top - VeroModa.
Smink: Ingenting. Man behöver inte sånt när man är hemma.
Frisyr: Uppsatt i en ruffsig toffs.
Bild: På en riktig goding.



Läsning: Ingenting just nu. Ser på Top modell för att Tias ska få se godingar han också.
Låt:  Jag vill vara allt utom ditt misstag..




Mat: Idag blir det korvgryta hos "farmor"
Vill ha: En puss..
Favorit: En helt otroligt Tias som stöttat mig hela dagen.
Köp: Inte nått, har ju bara varit ute och gått.
Humör: Just nu på kanonhumör, sitter och skrattar åt mina egna skämt.
Göromål:  Slappar i soffan med en sovande Mojjo och en öldrickande Tias.
Borde: Ta på mig ett par strumpor och gå till "farmor"
Längtan: Efter min underbara mamma.
Beroende: Min kamera. Har fotat massor idag.
Roligaste: Kramen jar fick av Lille-T som var så äkta och go.
Tråkigaste: Allt bråk via sms hela morgonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0