Dagens 080922

Kläder: Blå jeans - HM, Svart linne  - HM, Grå och svart kofta - Stadium (dcate).
Smink: Mascara och kajal, dock rätt utsmetat vid det här laget.
Frisyr: Utsläppt och tråkigt.. suck!
Bild: Dagens Ikea-bild. Bara för att reta Alex lite. (orkar inte vända den rätt)



Läsning: Budget, budget, budget..
Låt: Vad ska vi bjuda på idag då? Timrås inledning kanske?!

 

Mat: Potatisbullar och bacon kl 09:00, kaffe och kaka.
Vill ha: En bättre bil.
Favorit: Idag får det bli Mika. En underbart lättsam arbetskamrat som förgyllde denna dag med sitt samtal.
Köp: Lampor till Mojjos rum.
Humör: Kanonbra humör, sjunger och trallar.
Göromål:  Lägger budget.. BAJSTTÅKIGT!
Borde: Göra klart budgeten, men imorrn är den nog färdig.
Längtan: Tills morgondagens resa till Östersund och till kvällens hockeymatch.
Beroende: Alvedon, ska nog flörta till mig nya linser snart så kanske det släpper.
Roligaste: Kommerntarerna som fick försäljaren på ONOFF att skratta gott. Med eller åt oss?!
Tråkigaste: Värken jag har över bröstet. Hjärtat slår så hårt att det gör ont.


Kommentarer
Postat av: alex

Jaha nu kan man ävern köpa mig på metervara, tror ni dom kan sälja så där 20 cm till mig så ja blir lite längre?

2008-09-22 @ 16:17:24
URL: http://larssonalex.blogg.se/
Postat av: EFA

Du får köpa min bil.ler

Jag tror nog Alex behöver lite mer än 20cm för att bli lång hihihihi.

Kanske 23,5.

2008-09-22 @ 20:23:34
Postat av: GS

Timrå vann!

2008-09-22 @ 22:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0