Dagens 080923

Kläder: Blå jeans - Vila, Svart linne - HM, vit långärmar tröja - HM.
Smink: Ingenting än, tänkte kleta dit det snart.
Frisyr: Utsläppt och jätteruffs, ser ut lite som kn*llruffs.
Bild: Mitt sällskap för dagen.




Läsning: Mail från chefen.
Låt: Leona Lewis dagen till ära.



Mat: Makaroner, bacon och ägg.
Vill ha: Nya byxor.
Favorit: Mitt mobila internet.
Köp: Kaffe, dricka och choklad.
Humör: Jättebra, jätteglad. 
Göromål:  Åker bil till ÖSD.
Borde: Ringa kunder men jag har inte med mig telefonnummer.
Längtan: Tills jag kommer hem till Mojjo och Tias.
Beroende: Av choklad. GOTT GOTT!
Roligaste: Snacket med "Nilla" i morse.
Tråkigaste: Huvudvärken som kommer och går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0