Dagens 080929

Kläder: Blå jeans - Vila, Svart linne med hårdrockstryck - HM.
Smink: Ingenting, ligger ju hemma på sängen och skappar.
Frisyr: Jätterufftigt och utsläppt.
Bild: En bild som min kusins dotter på 5 år tagit på mig. En glad rocker?




Läsning: Aftonbladet.se och innehållsförteckningen på Ymisens mediciner.
Låt: Dagen tips som kom via mail i morse. Älskar denna människors små tips.



Mat: Idag blev det lunch på Waynes, Toast.
Vill ha: Mer pengar och lite hjälp med hunden de närmaste dagarna.
Favorit: Godiset som ligger på bordet bredvid mig.
Köp: Mat, kaffe, muffins.
Humör: Helt värdelöst. Ledsen och hjälplös. 
Göromål:  Bråkat med Mojjo om godisintaget.
Borde: Gå ner i tvättstugan och titta efter en tvätt-tid.
Längtan: ... ja.. det tänker jag inte berätta här idag.
Beroende: Av hjälp.
Roligaste: Idag är det inte så mycket som varit skoj. Har ju bara oroat mig för Ymot.
Tråkigaste: Att min lillkille inte mår bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0