Dagens 080930

Kläder: Blå jeans med hål i - Dcate, Grön tröja med giraff - JC
Smink: Mascaran och kajalen jag kladdade dit mitt på dan.
Frisyr: Vet inte om det kallas frisyr just nu.. *ler*
Bild: PASS
Läsning: Vad som hänt på facebook senaste tiden. Fortfarande skitirriterad eftersom jag inte kan med det.
Vet inte hur jag ändrar nått.
Låt: PASS
Mat: Idag blev det lunch på Waynes.... igen.
Vill ha: Sällskap här i mörkret.
Favorit: Vitlöksbrödet som strax är klart.
Köp: Medicin till Ymot. Knarkarhunden.
Humör: Rätt ok nu när jag är mätt.
Göromål:  Tjafsar med Tom om hockeyn.. *ler*Han tror fortfarande att Modo är bättre än Timrå.
Borde: Tvätta och göra riktig mat.
Längtan: Efter närhet.
Beroende: Mat
Roligaste: Idag har jag njutit av det mesta av någon konstig anledning.
Tråkigaste: Bråket med kärringen på apoteket. Hur svårt kan de vara??

Kommentarer
Postat av: EFA

Lungn han lär snart inse vad gäller i hockeyn eller hur!

Timrå ik framför allt för evigt!!!

2008-09-30 @ 20:17:40
Postat av: GS

Timrå eller modo...

Måste man välja? Ser fram imot att få se dem båda möttas i sm-final

2008-09-30 @ 20:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0