Dagens middag...

..bestod av...
LASAGNESOPPA!


Tias lagade mat men det blev lite för mycket vätska men de var lika gott ändå.
Just nu håller vi på att städa.. HELA HUSET!
Det börjar bli riktigt rent och fint och luktar gott.
"Mimmis" och Lille-T´s rum är jätterent och fint, vardagsrummet är dammsugit och alla leksakerna är ihopplockade.
Vi har rensat hela "Mimmis" garderob från för små kläder och fyllt på den med lite nya byxor. Nu skall vi bara laga lite trasiga saker sedan är det ett "riktigt" hem.

Så idag bloggar jag från Tias soffa. Försöker jobba lite extra ikväll.
Jag känner att det är en massa jag måste hinna få undan och det är skönt att kunna rensa lite medans Mojjo leker.
Men nu ska jag ta och koka kaffe till Tias och PA, men är det kanske mest för att jag är sugen??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0