Förberedd på krig!

Sitter på kontoret men idag är jag mer förberedd för ett krig med Mojjo.
Jag har med min privata dator, hennes 2 favoritfilmer, böcker och lite annat smått och gott.
Ändå springer hon direkt ut i korridoren utanför mitt kontor och hämtar pennorna till Whiteboarden och målar hela mitt skrivbord. Tur att jag har ett vitlackat bord så det bara är att torka av.

Just nu sitter hon någorlunda stilla och tittar på "Pippi Dump" som hon har döpt Pippi Långstrump till.
Hon kan säga rätt men tvärvägrar.
-Mor vill inte säga Långstrump!!
OK!! Vill hon kalla Pippi för Pippi Dump så varsågod!

Själv sitter jag och kollar igenom lite kunder och klurar på offerter till dagens tänka möten... som inte blir av idag.
Fick ingen barnvakt till Mojjo så då skjuter vi dem till nästa vecka.
Men nu ska jag försöka jobba lite medans Mojjo sitter still.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0