Gårdagen

Vet att den här dagen kommer bli skit. Är redan ledsen och går med huvudet lågt.

Hade en OK kväll igår. Det är rätt skoj att vara nykter och lyssna på alla andra.
På O´learys träffade jag Mange en snabbis, enligt honom pratar jag bara när jag är trött.
Träffade även Sara Satmara och en del andra trevliga människor.
Jag surrade en hel del med Pierre-pojken som jobbade i garderoben. Har saknat min vän Pierre lite.
Kul att träffa honom igen. Hamnade på Bishop som vanligt där vi träffade första Johan för kvällen.
Johan var där med sin tjej och din kompis Olle. Vi lekte matchmaking för vår vänner medans jag och Johan pratade med "Den snyggaste bartendern i stan", Palle. Johan försökte få ihop ett och annat med det gick inget vidare.
Han och hans otroligt vackra tös lämnade oss snart och kvällen gick vidare med att vi träffade Bubbas.
Bubbas och jag är barndomskamrater och har försökt setts de få gånger jag gjort stan osäker.
Ikväll var andra gången jag träffade honom och ändå bor vi i samma lilla stad.
Medans Linéa förfriskade sig och levde rövare så pratade jag glatt vidare med Bubbas om barndomens underbara dagar. Nu träffade Linéa en gemsam bekant, denna hette också Johan. Hon pratade glatt på medans jag glatt smuttade på min.... COLA!
En snabbis på Oscar hann vi också med. Linéa hittade ytterligare en Johan och hans 2 vänner i baren.
Dom hade diskussioner om allt från stumpbyxor till tranbärsdrinkar. Själv hittade jag min gamla "receptionistkund" David och pratade en massa jobb IGEN.
Vad jag är tråkig när jag är ute och är nykter. Igår iallafall.
Var inte på humör för utgång när vi väl kom ut. För mycket tankar och för mycket saknad.
Men det var helt OK ändå, man har inte roligare än vad man gör sig.
Känns bara lite tråkigt när inte Tias är med.

Nu ska jag klä på mig och hämta lyckan i mitt liv, Mojjo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0