Hatar att vara ensamstående..

Sitter här helt knäckt.
Har ett barn som är trött och vill att jag sitter hos henne och en hund som är så drogad att han bara ligger på köksgolvet och gnyr. Han kan inte ställa sig upp utan faller som en fura direkt.
Just nu känner jag mig som en ensammaste människan på jorden.
Tycker så otroligt synd om Ymisen, han har så ont..
Om man får erkänna det svider det även lite i plånboken, det kostade mig över 4000:- att få Ymisen hel igen.
Men det var värt varenda krona. Han är ju en del av min lilla familj.
Hör hur Cosmo, rottisen i lägenheten ovanför oss skäller. Vanligtvis skäller Ymisen tillbaka men inte idag.
Märks hur dåligt han mår, han tog inte ens godisen han fick från Mojji tidigare.


Kommentarer
Postat av: Trileia

Åå, men plutten då.. Det blir säkert bra snart gumman <-- gee, verkligen trösterikt. Men det är inte alls skoj att se när de inte mår bra och man inte kan göra någonting åt det :(

Krya på dig lille Ymot.

2008-09-29 @ 17:58:12
URL: http://trileia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0