Ikväll kommer Riku Hahl tillbaka..

Men i fel lag.
Ni som är hockeyintresserad och har följt Timråspelarnas alla svängar ifjol vet kanske att Riku Hahl bytte till Frölunda efter fjolåret. Ikväll är han tillbaka i isladan tillsammans med sitt nya Frölunda.
På facebook kan man gå med i "klubben" Hata Riku Hahl och nog kommer han vara hatad ikväll.
Tror det kan bli livat i isladan under kvällen. Själv ska jag sitta bredvid Linéa som håller på Frölunda medans jag ALLTID Hejjar på mitt TIMRÅ!!

Jag ser mycket fram emot att se Toni Mäkiaho ikväll. I brist på Petr Tenkrat får jag väl titta på denna nyfunna stjärna.
Tur att Tias finns på plats och kan torka mina tårar pga saknaden efter Tenkrat.
Äntligen har jag hittat någon som är lika hockeytokig som jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0