Jag vet vem du är..

Anonym om GS och frågor..:
rimmar illa med ärlighet som viktigaste personlighetsdrag hos din partner.

Jag uppskattar inte såna här kommentarer.
Till alla er där ute som läser och vet en massa om Tias, håll det för er själva.
Vad får ni ut över att över huvud taget lägga er i mitt liv?!
Hoppas ni som kommenterar så här är nöjda och stolta över vem ni själv är och vad ni gjort med era liv.
Ransaka er själva istället för att engagera er i något ni inte har med att göra.

Jag trivs med Tias trots allt som hänt.
Jag skäms inte över att ge en människa en andra chans och Tias har verkligen varit värd det.
Tråkigt om detta gör någon annan bitter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0