Jobba med feber.. DUMT!

Sitter här på kontoret och det känns som innehållet i huvudet snart har runnit ut genom näsan.
Jag snyter mig och nyser om vart annat och ju mer jag snyter mig och ju mer jag nyser desto svårare får jag att koncentrera mig. Jag mår verkligen som en påse bajs!
Kollade febern innan jag åkte till jobbet, 39,7. FUCK! Men till jobbet ska jag.
Nu sitter jag här och har ätit 2 alvedon innan jag åkte och tog precis 1 panodil zapp.
Varför går inte febern ner och varför slutar det inte dunka i mitt arma lilla huvud?!

Tias tog hand om mig igår, inte van att någon tar hand om mig.
Medans jag låg under filten i soffan och mådde skit erbjöd han sig att hämta nått ätbart eftersom jag inte ätit sedan middagen hos hans mor. Jag fick till och med hans vatten och det är snällt gjort av honom för jag vet hur viktigt detta vattenglas är för honom *ler*
Glad att han finns i mitt liv!

Ikväll blir det hockey. Det ska bli kul att se hur mycket Tias tycker om mig när han ser vilket hockeyfreak jag är.
Fördelen med denna situation är att han är lika mycket sportfåne när det gäller hockey som jag är.

ÅHH! Vad ska jag göra med min lilla kropp?
Jo, jag ska ringa en massa företag i ÖSD och boka möten, ringa H-sand och en massa andra människor sedan ska jag på ett möte. Få se om pappa PUCKO hade tid att följa med. Äta lunch med Lineá innan hon lämnar mig för att åka till "Fjollträsk" och om jag har tid åka förbi Tias jobb och säga hej samt flörta lite med chefen på stället.

På tal om Linéa så var jag förbi hennes lägenhet en snabbis igår.
ÅH så fin! Man kommer in i ett rätt litet kök som är nyrenoverat. JÄTTEFINT!
Innanför köket finns en jätteliten toalett med dusch och sedan har hon ett rätt stort vardagsrum.
Sovrummet har hon gömt i väggen *ler* Hon har en fin bokhylla som gömmer sängen, det är med andra ord en sån där utfällbar säng. Och en stor fin grå soffa. Ska vara chaufför till henne nästa vecka när hon skall shoppa grejor.
Där kommer jag spendera mycket tid med fröken.

Ha förståelse för att jag ritat i paint. SNYGGT!



Kommentarer
Postat av: GS

Det låter som du skulle behöva vara hemma liggandes under en filt och somna till en dålig film istället för att jobba.

Men du verkar ju vara som mej, så länge man kan stå upp så kan man jobba!

2008-09-03 @ 10:02:30
Postat av: K

Och handlingen på Willys gick bra?

2008-09-03 @ 13:01:00
Postat av: bgn

Du verkar ju var inställd på hocky i stället för sängen. Var rädd om kroppen du har bara en, och det är inte säkert det finns dom reservdelar man behöver ibland.

2008-09-03 @ 13:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0