Kärlek på distans..


Idag läste jag min kusin J´s blogg och fick tårar i ögonen. Hennes man kommer inte hem som det var sagt.
Kan inte ens sätta mig in i hur jobbigt hon har det som lever ensam flera månader i sträck medans han är långt-bort-i-stans och jobbar. Hur mycket hon måste sakna honom.
Hur jobbigt det måste vara att berätta för sina 3 barn att pappa inte kommer hem när det var sagt.
Att lilla T-bus inte längre kan räkna ner på sina fingrar utan måste lägga till alla mammas fingrar och lite till..
För E1 att inte ha sin pappa hemma när hon fyller år... för E2 att hela tiden längta..

Jag hoppas och tror även att Bempa själv längtar hem till sin familj. Han har den underbaraste familj man kan önska sig.
Denna familj är även min familj. Även om jag inte behöver dem så mycket idag så vet jag att dom alltid finns där och har funnits. Vem vet vad som hade hänt om dom inte öppnat sin dörr sist jag bodde där...
Jag älskar er alla! Även "ryssfan".

Lyssnar på de musiktips jag fått på mailen nu på morgonen och efter lite surfande på youtube hittade jag en favorit med One less reason.. ÅH! Typiskt mig. Det här är min musik!!


Kommentarer
Postat av: D

Visst är dom bra... Den låten du lagt upp är fantastiskt bra

2008-09-30 @ 17:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0